Klient ma prawo do anulowania zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. To prawo kończy się 14 dni po otrzymaniu dóbr. Prawo do anulowania zamówienia nie dotyczy dóbr, które są spersonalizowane lub wytworzone specjalnie na potrzeby indywidualnego klienta (na przykład haftowane produkty).
Jeżeli klient zażyczy sobie anulować zamówienie, musi niezwłocznie powiadomić o tym obsługę klienta nie później niż 14 dni od otrzymania dóbr.
Zwrot pieniędzy za produkty będzie opłacony po fizycznym otrzymaniu zwrotu produktów w naszym magazynie. Podejmiemy próbę zwrotu pieniędzy tym sposobem, który został użyty do płatności za zamówienie. W niektórych przypadkach klient musi podać swoje dane do konta bankowego (IBAN / SWIFT) w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Opłaty za wysyłkę zwrotną będą zrefundowane tylko przy anulowaniu całego zamówienia.
Jeżeli zamówienie jest finansowane przez fakturę osoby trzeciej, Horze nie ponosi odpowiedzialności za żadne pozostałe opłaty, który mogą zostać nałożone przy anulowaniu zamówienia.
W przypadku, gdy klient anuluje dwa lub więcej zamówienia, konto zostanie zamknięte. Horze zastrzega sobie prawo do pozostawienia takiego konta zamkniętym do momentu zapłacenie opłaty za ponowne otwarcie konta.