Jeżeli doręczony produkt jest uszkodzony, wadliwy lub niekompletny, klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki. Horze zastrzega sobie prawo do odmówienia reklamacji w przypadku nieprawidłowego użytkowania lub zaniechania stosowania się do szczegółowych wskazówek dotyczących korzystania z danego przedmiotu. Staramy się jak najdokładniej przedstawić nasze produkty, łącznie z ułożeniem i kolorami. Kolor może być zależny od Twojego urządzenia, którego używasz, dlatego nie możemy zagwarantować, że kolory będą dokładnie przedstawione. Małe różnice w kolorze lub detalu. jak i mniejsze problemy, takie jak zadrapania, mogą nie być wystarczające do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i zakwalifikowania się na zwrot pieniędzy.
Klient musi skontaktować się z obsługą klienta, aby złożyć reklamację. Czas na sprawdzenie reklamacji może zająć do 14 dni.
Horze zawsze próbuje rozwiązać reklamacje i możliwe spory z klientami. Jeżeli nie uda się rozwiązać nieporozumienia między obiema stronami (sprzedawca-klient), klient może zgłosić sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Klient może także zgłosić sprawę poprzez platformę ODR (http://ec.europa.eu/odr). ODR zapewnia obu stronom platformę do rozstrzygnięcia sporów online dla zarówno krajowych, jak i zagranicznych transakcji. Platforma jest bezpośrednio połączona z umową ADR, dostarczając klientom oraz sprzedawcom ustanowioną i sprawdzoną metodę rozstrzygania sporów.