Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym, Twojego zamówienia, możliwości płatności i wiele innych.
Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania. W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się z nami po prostu odpowiadając na potwierdzenie zamówienia przesłane z Horze. Jesteśmy również dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku na czacie i telefonie.
Szanowny kliencie, w dniach 3-9.7.2023 infolinia będzie nieczynna. Prosimy o wysyłanie wiadomości na adres: obslugaklienta@horze.pl . Będziemy odpowiadać w miarę naszych możliwości. Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że usługa wymiany i haftowania jest obecnie nieaktywna. Jeśli chcesz zmienić rozmiar produktu, najprostszym i najszybszym sposobem jest zwrot oryginalnego produktu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i ponowne zamówienie przedmiotu w innym rozmiarze. Jeśli Twoje oryginalne zamówienie zawierało cenę promocyjną, nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci w tym pomoże.