W Horze chcemy, aby zwrot produktów był tak łatwy i wygodny, jak to tylko możliwe. Poniżej znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o naszym procesie zwrotu.
Nasza polityka zwrotów
Oferujemy okres zwrotu wynoszący 30 dni od daty dostawy. Daje to możliwość wypróbowania zakupionego produktu w domu z zachowaniem pełnego spokoju ducha.
*W przypadku zamówień złożonych między 24 listopada 2025 r. a 15 grudnia 2025 r. dobrowolnie przedłużamy termin zwrotu do 60 dni.
Koszty zwrotu
W przypadku każdego zwrotu zryczałtowana opłata w wysokości 10 zł za zamówienie zostanie automatycznie odjęta od kwoty zwrotu.
Stan zwracanych produktów
Należy pamiętać, że możemy zaakceptować tylko przedmioty, które są nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym stanie. Więcej informacji można znaleźć w naszym Regulamin.
Jak się zarejestrować i wysłać zwrot
- Zaloguj się do swojego konta konto klienta.
- Otwórz swój przegląd zamówień i wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić.
- Zarejestruj produkty, które chcesz odesłać.
- Po dokonaniu rejestracji otrzymasz etykietę zwrotną pocztą elektroniczną.
- Po otrzymaniu tej wiadomości e-mail etykieta zwrotna będzie również dostępna do pobrania w dowolnym momencie w przeglądzie zamówień.
- Zapakuj bezpiecznie swoje produkty i dołącz etykietę zwrotną do paczki.
Po zarejestrowaniu zwrotu otrzymasz również dalsze informacje na temat prawidłowego przygotowania i wysłania paczki.
Ważne wskazówki dotyczące zwrotu
- Zawsze należy poprosić o dowód nadania z numerem przesyłki przy nadawaniu przesyłki. Pokwitowanie należy zachować do czasu pełnego przetworzenia zwrotu.
- Zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 1-2 tygodni po dotarciu do naszego magazynu. Gdy tylko zwrot zostanie zrealizowany, powiadomimy Cię o tym osobną wiadomością e-mail z potwierdzeniem.