Translation missing: pl.general.accessibility.skip_to_content

W Horze chcemy, aby zwrot produktów był tak łatwy i wygodny, jak to tylko możliwe. Poniżej znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o naszym procesie zwrotu.

Nasza polityka zwrotów

Oferujemy okres zwrotu wynoszący 30 dni od daty dostawy. Daje to możliwość wypróbowania zakupionego produktu w domu z zachowaniem pełnego spokoju ducha.

*W przypadku zamówień złożonych między 24 listopada 2025 r. a 15 grudnia 2025 r. dobrowolnie przedłużamy termin zwrotu do 60 dni.

Koszty zwrotu

W przypadku każdego zwrotu zryczałtowana opłata w wysokości 10 zł za zamówienie zostanie automatycznie odjęta od kwoty zwrotu.

Stan zwracanych produktów

Należy pamiętać, że możemy zaakceptować tylko przedmioty, które są nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym stanie. Więcej informacji można znaleźć w naszym Regulamin.

Jak się zarejestrować i wysłać zwrot

  1. Zaloguj się do swojego konta konto klienta.
  2. Otwórz swój przegląd zamówień i wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić.
  3. Zarejestruj produkty, które chcesz odesłać.
  4. Po dokonaniu rejestracji otrzymasz etykietę zwrotną pocztą elektroniczną.
    • Po otrzymaniu tej wiadomości e-mail etykieta zwrotna będzie również dostępna do pobrania w dowolnym momencie w przeglądzie zamówień.
  5. Zapakuj bezpiecznie swoje produkty i dołącz etykietę zwrotną do paczki.

Po zarejestrowaniu zwrotu otrzymasz również dalsze informacje na temat prawidłowego przygotowania i wysłania paczki.

Ważne wskazówki dotyczące zwrotu

  • Zawsze należy poprosić o dowód nadania z numerem przesyłki przy nadawaniu przesyłki. Pokwitowanie należy zachować do czasu pełnego przetworzenia zwrotu.
  • Zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 1-2 tygodni po dotarciu do naszego magazynu. Gdy tylko zwrot zostanie zrealizowany, powiadomimy Cię o tym osobną wiadomością e-mail z potwierdzeniem.